ორგანიზაციული სტრუქტურა განსაზღვრავს თანამშრომლების პასუხისმგებლობებს, უზრუნვეყოფს სწორ სუბორდინაციის და შესაბამისად ინფორმაციის მიმოცვლის სწორ პროცესს გასაგებს ხდის ვინ უნდა იღებდეს გადაწყვეტილებებს სხვადასხვა პროცესების განხორციელებაზე და საბოლოო ჯამში სწორად ჩამოყალიბების შემთხვევაში ზრდის მოტივაციას და ეფექტურობას თანამშრომლებში
რას მიიღებს კომპანია სწორი სტრუქტურის არსებობით?
ხარჯების ოპტიმიზაცია – დუბლირებული ფუნქციების და რესურსების არ არსებობა
გადაწყვეტილების მიღების და სხვა პროცესების გამჭირვალობის ზრდა
ხარისხიანი შიდა კომუნიკაციის პროცესი
არსებული რესურსების ეფექტურობის ზრდა
საოპერაციო შეცდომების შემცირება
გეგმის კოორდინირებული შესრულება და შესაბამისად მისი შესრულების ხარისხის ზრდა
ტალანტებისთვის კომპანიის შიგნით კარიერული განვითარების შესაძლებლობები
თანამშრომლებში პასუხისმგებლობის ამაღლება, მეტი დელეგირება შუა რგოლის მენეჯერებზე და შესაბამისად გაზრდილი მოტივაცია
მომსახურება მოიცავს:
ორგანიზაციის საჭიროებების ანალიზი
არსებული სტრუქტურის ანალიზი
ორგანიზაციული სტრუქტურის შექმნა
ორგანიზაციული კულტურის ჩამოყალიბებისთვის საჭირო პროცესის შემუშავება და პერიოდული კვლევა პროცესის მიმდინარეობის შეფასების მიზნით
სტრუქტურული ერთეულების [GP2] მიზნებისა და ფუნქციების განსაზღვრა
ორგანიზაციული სტრუქტურის იმპლემენტაციის პროცესში ჩართულობა
დაგვიკავშირდით:
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.