HR ბრენდინგის მიზანია კომპანიის როგორც სასურველი დამსაქმებლის პოზიციონირება შრომით ბაზარზე, რაც უზრუნველყოფს კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებას, კვალიფიციური თანამშრომლემის მოზიდვას არსებული თანამშრომლების ლოიალურობის გაზრდას და შესაბამისად შენარჩუნებას გრძელვადიან პერსპექტივაში.
მომსახურება მოიცავს:
- შრომითი ბაზრის კვლევა (სამუშაო პირობების, არსებული ტენდეციების შესახებ)
- შიდა ორგანიზაციული კვლევები (თანამშრომელთა კმაყოფილების, ლოიალურობის, მოტივაციის, ჩართულობის და სხვა მნიშვნელოვანი ფაქტორების შესახებ)
- შიდა ორგანიზაციული ხარვეზების იდენტიფიცირება[GP3]
- სასურველი დამსაქმებლის იმიჯის შექმნისთვის საჭირო სტრატეგიის განსაზღვრა[GP4] [T5]
- მიზნებისა და შესაბამისი ინსტრუმენტების განსაზღრა
- სტრატეგიის შესაბამისად კონკრეტული ღონისძიებების დაგეგმვა
- საკომუნიკაციო სტრატეგიის განსაზღვრა