Back Office-ის თანამშრომელი

Back Office-ის თანამშრომელი

დასახელება

Back Office-ის თანამშრომელი

მომწოდებელი

Fidelis Wealth Management

დან

23 ოქტომბერი

მდე

02 ნოემბერი

საბროკერო კომპანია “Fidelis Wealth Management”  აცხადებს ვაკანსიას Back Office-ის თანამშრომლის  პოზიციაზე.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ინგლისური ენის საფუძვლიანი ცოდნა;
  • კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა (Microsoft Office);
  • უმაღლესი განათლება ბიზნესის ან ფინანსების განხრით (ახალი კურსდამთავრებული);
  • სასურველია საბანკო, საფინანსო სექტორში მუშაობის გამოცდილება.

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • შესრულებული სავაჭრო გარიგებების სამუშაო პროგრამაში აღრიცხვა;
  • კომპანიის საბანკო ანგარიშების კონტროლი;
  • ყოველდღიური რეკონსილაციისა და რეპორტინგის წარმოება;
  • ახალი კლეინტის მიღებასთან დაკავშირებული პროცედურების წარმართვა და შესაბამისი დოკუმენტების მომზადება;
  • სავალდებულო ტრენინგებზე ევროპაში  მოგზაურობა;
  • სხვა ფუნქცია-მოვალეობები.

 

უნარ-ჩვევები:

  • მოტივირებული;
  • სხარტად მოაზროვნე;
  • კომუნიკაბელური;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის მქონე.

 

სამუშაო პირობები:

  • ანაზღაურება გამოსაცდელ ეტაპზე - 600 ლარი;
  • კანდიდატს უნდა შეეძლოს საქართველოსა და ევროპის დროებზე მუშაობა, რაც განისაზღვრება 3 საათიანი  განსხვავებით;
  • კანდიდატს უნდა შეეძლოს გუნდური მუშაობა, კერძოდ კი პოზიციის შეცვლა საჭიროების შემთხვევაში. 

 

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ CV ფოტოსურათით გამოაგზავნოთ მითითებულ ელ. ფოსტაზე:  info@fidelismgt.com

 

გისურვებთ წარმატებას!